2 de aflossing van 2018 is op komst..

Ik zit met spanning te wachten op mijn loon van januari,

Eerst en vooral zou ik willen weten wat mijn nieuwe functie nu juist extra opbrengt per maand.
Ook omdat ik een 2 de aflossing heb gepland voor deze maand maar ik heb er nog geen echt bedrag op geplakt..

Ik zou tussen de 600 en 1000 willen aflossen, maar dit zal afhangen van hoeveel ik juist verdiend heb deze maand.

Verder heb ik ook de website een beetje geupdate (behalve het gedeelte van mijn energie) en zijn de cijfers meer aangepast aan de nieuwe situatie.

Wat de doelstellingen voor dit jaar betreft, was januari een goede maand zo heb ik al 960 euro gestort voor mijn pensioen, momenteel kan ik niet meer omdat ze de geplande verhoging niet niet in een wed hebben gegoten en daardoor het maximum op 960 blijft steken.

Voor de hypotheek ben ik momenteel ook goed op weg, momenteel (dus zonder een extra aflossing in februari die nog gepland staat ) zit ik al op een totaal van 1777.35.

De spaarrekeningen gaan iets trager en staan op een totaal van 4075,

Ik heb dit weekend ook eens bekeken hoeveel rente ik vorig jaar betaald heb ... Het was ongeveer wat ik verwacht had, namelijk 1215.01, hierbij zitten ook alle wederbeleggingsvergoedingen en boetes die ik krijg bij het extra aflossen.
In 2016 betaalde ik 1674.27 euro aan rente
in 2015 was dit al 2179.52
in 2014 was dit 3339 euro
In het eerste volledige jaar 2013 was dit maar liefst 3500 euro wat meer is dan ik dat jaar in totaal heb afgelost (namelijk 2871 euro)

Zeg nog eens dat aflossen niets opbrengt, zo zijn de maandlasten gezakt van 467.81 naar 370.62.
Dit is voor mij toch al een mooie lastenverlaging


Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021