overzicht vorige 3 maand

we zijn ondertussen al de 4 de maand van het jaar , daarom even een update van de maanden die al gepasseerd zijn

hypotheek

wat de hypotheek betreft kan ik zeggen dat ik momenteel zonder extra aflossingen aan 1347.53 euro zit ,het doel van 8000 euro blijft gehandhaafd doordat de ramen enz een jaar zijn uitgesteld door te verwachte ziekenhuisfacturen

ivm de hypotheek kan ik ook melden dat ik dinsdag een afspraak heb met de bank om eens te kijken of de looptijd kan aangepast worden ,door de extra aflossingen betaal ik nu maar 403.38 per maand dit mag gerust iets meer zijn als ik hierdoor minder rente moet betalen en sneller van de hypotheek af ben , hierover volgt nog een update later deze maand

pensioensparen

ik ga deze maand nog 350 euro bij storten op deze rekening dat brengt het totaal op 425 euro waardoor ik nog 515 van de 940 euro moet storen

spaarrekeningen

-hypotheek rekening

door de getrouwheidspremie en enkele onderzoeken staat er al 736.20 euro op deze rekening hier doe ik nog 13.8 euro bij hierdoor staat deze rekening op 750 van de 800 die ik als doel had gesteld  er zou al veel moeten gebeuren om dit doel niet te halen

al kan het zijn dat ik dit bedrag ga ophogen , omdat het doel 2 maand aflossing was ,indien mijn maandbedrag hoger wordt door de aanpassing van de hypotheek pas ik dit bedrag aan

-bufferrekening

hier heb ik als doel gesteld 2500 euro momenteel stond er 2059.63 op hierheb ik nog eens 40.37 euro gestort dit brengt het totaal op 2100 hier moet ik nog 400 euro bij storten om mijn doel te halen

-spaarrekening

hier stond 426.78 euro op hierbij heb ik 23.22 euro bijgestort wat het totaal op 450 brengt hier had ik als doel 1000 euro gesteld dit zou betekenen dat ik nog 550 euro moet bijstorten , dit heeft geen prioriteit aangezien de rente's zo laag staan dat andere dingen meer opbrengen

ivm mijn moeder kan ik melden dat ze terug thuis is en dat haar toestand veel verbeterd is

wat de ziekteverzekering betreft weet ik niet juist wat gedekt is en wat niet daarbij heeft mijn moeder ook een bijkomende hospitalisatie verzekering en een speciale sociale status waardoor ze kortingen krijgt , ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten

vandaag heb ik ook eens een (mini) lente schoonmaak gehouden en enkele tuinstoelen op internet gezet ,omdat ik er 9 heb (5 van de vorige eigenaar)


Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021