solden - 16

gisteren ben ik eens naar de solden geweest, omdat ik toch dringend nieuwe schoenen nodig had , schoenen voor vuil werk enz dus deze moeten niet duur zijn

deze heb ik gevonden voor ongeveer 15 euro (was -70%) ook heb ik nog een trui gevonden ongeveer 35 euro

ook had ik nieuwe handschoenen nodig ook deze zijn stuk gegaan , hier heb ik iets meer voor betaald namelijk 45 euro

voor de rest zijn er weer de jaarlijkse ziekteverzekering betaald 82.60 euro
ook water en gas zijn betaald

deze maand heb ik al 35 euro kunnen laten uitbetalen met onderzoeken waarvan 25 euro van euroclixs ,ik weet dat hogere clixs meer opleveren maar het duurt gewoon te lang waardoor ik denk met de rente meer opbrengst te hebben dan te wachten

ik ben ook nog aan het bekijken welke bedragen ik volgende maand (of nog eind deze maand) ga gebruiken voor de eerste aflossing van 2016

verder is er nog slecht nieuws te melden , deze week is mijn gsm in het water gevallen ik gebruik nu mijn reserve gsm , ik laat de andere drogen in rijst in de hoop dat hij nog werkt ..


Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021