week 38 39 en 40

binnenkort krijgen jullie de boodschappenlijstjes van week 38-40 ik heb deze vorige weken niet of nauwelijks op internet gezeten omdat ze gewerkt hebben in mijn huisje , ik heb nieuwe plafonds laten steken deze werken koste mij 5000 euro waarvan het grootste deel van de spaarrekening komt waardoor er nu nog maar 345.10 euro opstaat , maar voor deze spaarrekening had ik geen doelen

morgen gaat voor het eerst het nieuwe maandbedrag van 418.41 van de rekening voor de hypotheek

in oktober staan er weer enkele kosten te wachten

waaronder grondbelasting van 250
ook onderhoud van de verwarming komt op ongeveer 180
ook water is toegekomen , 17 euro

ik hou jullie op de hoogte ..

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021