budget augustus 15 update

zoals ik eerder al schreef heb ik deze maand maar weinig loon ontvangen namelijk 914.69 euro

en zoals je in mijn vorige blog kon zien scheelt daar nu nog 320 euro van over
en toen heb ik boodschappen gedaan ...

ik heb deze week voor 10.02 euro boodschappen gedaan , maar omdat ik met verschillende onderzoeken kortingsbonnen heb verdient en ik deze heb opgespaard voor deze maand kosten mijn boodschappen mij maar ....
2 cent ...

daarmee komt het budget op 319.98 euro

ook heb ik deze maand mijn (3maandelijks) abonnement voor stievie betaalt ,dat is digitale tv via internet ,die het mogelijk maakt om programma's live en tot 6 dagen terug te bekijken , ik heb deze gekozen omdat dit makkelijk is en ook voor de prijs ,namelijk 9.99 euro per maand

dus voor deze 3 maand ben ik 29.97 euro kwijt

daarmee komt het budget op 290.01

hierbij komt nog een kleine vergoeding die ik krijg op mijn zichtrekening bij keytrade bank , namelijk 5 cent per verrichting , ik heb deze maand
2.15 euro verdient

daarmee komt het budget op 292.16 voor de rest van de maand
dit is voor 24 dagen +/- 12.17 per dag

ik heb deze maand voor 20 euro aan bonnen gebruikt

10 voor mijn kippeneten
10 voor de dagelijkse boodschappen

vandaag heb ik (met spijt) mijn microgolf weg moeten doen , deze was stuk en niet meer te herstellen , deze heb ik met een oud (ook stuk) strijkijzer naar het containerpark gebracht

aangezien ik wist dat beide apparaten aan het einde van levensduur zaten heb ik in promotie een tijd geleden deze toestellen al aangekocht

ook ben ik trotse eigenaar geworden van een nieuwe identiteitskaart
(18 euro - 10 jaar geldig -, vorige maand betaalt)

en heb ik voor mijn zus nog een gratis wk mascotte uit 1996 gevonden ...

ik wens iedereen na het lezen van deze post een prettig weekend , boodschappenlijsten van week 32 en 31 volgen nog deze week ..

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021