de verhuis

een dag later dan voorzien dit berichtje, ik geraakte niet op internet ,

de dag van de verhuis ging eigenlijk stukken beter dan de dag voor de verhuis (zie hier)
's morgens ben ik vroeg opgestaan om 6 uur om zo op mijn gemak te kunnen eten en al wat dingen aan de deur te zetten zodat we geen tijd zouden verliezen , om 7 uur is mijn zus en een vriend langsgekomen om te helpen met de verhuis en het besturen van de vrachtwagen die ik gehuurd had
die mochten we om 7.30 gaan halen dit ging allemaal heel erg vlot ik heb 400 euro betaalt als waarborg erna zouden de kosten eraf getrokken worden en krijg ik het bedrag terug

ik heb er voor gekozen om geen extra verzekeringen te nemen omdat ik die redelijk duur vond/vind
gelukkig is er niets gebeurt dus achteraf was het een goede beslissing en heb ik toch enkele euro's bespaard in deze dure maand ..

de verhuis wagen was redelijk snel ingeladen en uitgeladen binnen de 4 uur was alles verhuist en uitgeladen , omdat ik in de periode voor de verhuis beetje bij beetje dingen heb meegenomen naar mijn huis als ik er toch moest zijn scheelde dat toch veel materiaal en dit heeft er ook voor gezorgd dat ik een kleinere vrachtwagen nodig had ..

erna hebben we de vrachtwagen , de 5 linten (1€/stuk) en de 2 rol planken (3€/stuk) gehuurd had terug gebracht

erna hebben we met de verhuurder de vrachtwagen gecontroleerd (dankzij een tip op deze blog heb ik foto's genomen) er was niets aan de hand en zo heb ik mijn geld terug gekregen

na alle kosten heb ik nog zo'n 262.12 terug gekregen ,wat eigenlijk nog een mooi bedrag gekregen heb

erna ben ik met de mensen die mij geholpen heb nog iets gaan eten omdat ze het toch verdiend hadden

erna heb ik naar mijn eigen huisje gegaan om de meeste spullen al ineen gezet
nu moet ik nog de vele dozen die hier staan uitpakken en een plaats geven evenals boodschappen doen enz ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021