overzicht november

de maand november is ook weer gedaan en zo beginnen we de laatste maand van het jaar

deze maand heb ik niets kunnen sparen , integendeel , ik heb geld van de spaarrekening moeten halen
al is het voor een goede zaak ,namelijk

een herfinanciering van de hypotheek ,maar omdat de bank heel veel aanvragen heeft van nieuwe hypotheken moeten de herfinanciering even wachten , dit komt omdat als je de hypotheek nog dit jaar rond krijgt je een hogere woonbonus krijgt wat toch een 1000 tal euro per jaar kan schelen

ik heb in totaal 300 euro van de spaarrekening op de betaalrekening gestort ook heb ik 620 euro die ik opzij gelegd voor speciale gelegenheden

de bank heeft beloofd dat dit deze maand (in december) in orde zou komen ,ik mag het hopen het geld staat alvast klaar

ook heb ik de bank vandaag medegedeeld dat ik mijn oude schuldsaldo verzekering hou (deze wordt wel ingekort omdat je maar 3/4 van de looptijd moet dekken)

ik heb wel een boekenbon verkocht van 10 euro voor 10 euro ,het was een bon die ik toch niet gebruikte

update's zijn voorzien bij "mijn hypotheek" en "spaarstanden"


Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021