extra aflossing

vandaag heb ik een mailtje naar de bank gestuurd voor een extra aflossing van 950 hopelijk krijg ik nog voor het einde van de maand een mail terug met de kosten en het nieuwe maandelijkse bedrag

als deze goedgekeurd wordt heb ik dit jaar al 4050 extra afgelost wat ik toch zelf al een heel erg mooi bedrag vind :)

na de extra aflossing zal de nog te betalen hypotheek op +-78100 komen en met de gewone aflossing zal ik dan onder de 78000 duiken :)

gisteren ben ik ook eens met de mama naar IKEA geweest en daar 2 nachtlampjes gekocht ook eens lekker gegeten Enzo was ons dagje toch snel voorbij

vandaag was er ook weer veel te doen over een stijging van de energie prijzen vanaf januari , als dit zo voort gaat betaal ik meer voor energie dan voor mijn hypotheek

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021