wat als?...wasmachine

als volgende in de reeks wat als is de wasmachine aan de beurt

momenteel het ik een wasmachine van 5 kg van het merk indesit
deze wasmachine heb ik gekregen bij het kopen van mijn huis

momenteel draait hij (of zij?) nog als een zonnetje maar als ik eens een nieuwe moet hebben dan zou deze toch aan de volgende eigenschappen
energiezuinig (lager dan a )
kostprijs : +- 350 euro
was (laad) vermogen : +/- 5kg
toerental: 1400 of hoger
uitgestelde start zou ik er toch ook graag op hebben

zoals gewoonlijk heb ik een zoektochtje op internet gedaan en momenteel kom ik bij dit toestel uit

BEKO WMB 51421


deze voldoet aan alle gestelde eisen zowel wat inhoud als wat toerental en energie betreft ...

ik heb wel goede ervaringen met beko , de wasmachine van mijn moeder is van het zelfde merk en ze doet er toch al bijna 10 jaar mee hopelijk houd mijn Indesit het ook zo lang uit ...

de rede waarom ik niet voor meer dan 5 kg kies is omdat ik toch wekelijks mijn was doe en voor een persoon alleen is dit genoeg en voor grotere wassen ga ik naar een wassalon ,ik vind het zonde om wasmachines van meer laadvermogen te nemen die toch maar voor 50% te vullen 

de volgende in de reeks wat als  ... een boiler 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021