bespaartip: ecofont

op deze zondag wil ik jullie toch een heel erg makkelijke bespaar tip meegeven , eentje die ik toch al een tijd gebruik

het gaat om een heel erg makkelijke maar toch efficiënte tip
ik gebruik voor het printen van mijn documenten een speciaal lettertype namelijk spranq eco sans

zoals je hierboven ziet zitten er kleine gaatjes in je lettertype waardoor je minder inkt gebruikt en op de meest gebruikte grote (12-18 ) zie je er zo goed als niets van 
hier kun je het zelf zien ik zou zeggen druk eens een paginaatje af je zal het zelf zien ...

het gratis lettertype kan je hier vinden 

hoe moet je deze installeren :

windows /osx /linux 
  1.  je download het lettertype ,
  2.  dubbelklikken op het bestand en op installeren klikken
  3.  even heropstarten en klaar 
  4.  het lettertype zal in je tekstverwerkingsprogramma beschikbaar zijn
hebben jullie ook makkelijke bespaartips ? laat het me gerust weten

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021