wat als? ... frigo

in deze reeks zoek ik wat het me zou kosten om toestellen te vervangen of nieuw aan te kopen:

als derde in de rij zoek ik uit wat een nieuwe frigo/vriezer mij zou kosten :

nu hebben we thuis een model staan van friac dat gekocht is voor 2002 
(het was nog in Belgische frank) ongerekend zo'n 750 euro 
aangezien ik geen papieren meer heb kan ik niet veel mededelen i.v.m. het verbruik ,inhoud enz.
enkel dat het een a+ model is (al zou het volgens de normen van vandaag eerder een b of c model zijn ...

wat voor frigo zoek ik eigenlijk?

liefst eentje met weinig onderhoud en voor een man alleen zou ik kiezen voor een frigo en vriezer in één een frigo uit 2 delen dus 

waar deze frigo/vriezer combinatie moet over beschikken is zeker 
no-forst ,niets zo vervelend als om de 2 maand de vriezer te moeten laten ontdooien ook zorgen dat alle ijscrème op is, niet teveel in de vriezer steken enz...

wat de prijs betreft heb ik geen idee waar ik ga landen ik gok op +- 800 euro  
in mijn zoektocht merk ik toch dat het moeilijk is om te weten hoeveel inhoud de vriezer en koelkast 
ook de indeling op foto's en video's is toch niet wat het moet zijn , dus ik zal dit zeker nog in een winkel vergelijken 
momenteel komt deze er als de beste(zeg maar goedkoopste )uit voor mij

HAIER C2FE632CWJ

  • Energielabel A+
  • Inhoud koelruimte: 220 liter
  • Inhoud vriesruimte: 100 liter
  • No Frost
  • Luchtcirculatie
  • prijs :380 

dit is een soort van basis model zonder glimmende kleuren en extra's maar voor mij zou dit denk ik wel genoeg zijn al heb ik er geen echt idee van en zou ik ze in een winkel moeten zien omdat dan sommige dingen beter in te schatten zijn 

zijn er handigheidje die jullie frigo/vriezer heeft die echt handig zijn ?
de volgende in de reeks wat als is .. een gsm 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021