meevallers ,tegenvaller , panini

we zijn ondertussen half weg deze maand , en tot nu toe valt deze maand goed mee, veel meevallers deze maand

eerst heb ik bij 2 onderzoeken in totaal 25 euro verdient :)
ook heb ik nog wat geld gekregen voor mijn verjaardag (die was vorige maand)
voor de rest verloopt het verkopen van de eieren van de kippen vlot dit heeft toch ook al kleine 15 euro opgeleverd

nu leg ik dat geld opzij dat ik deze kan gebruiken voor een extra aflossing
zoals je in mijn vorige blog kon lezen wacht ik op mijn vakantie geld om samen met dit bedrag een extra aflossing te doen

ik ben momenteel van plan om eind juni een extra aflossing te doen van 1250 (laat ons hopen)

wat de totale extra aflossing op 2700 euro zou brengen , wat toch al een mooi bedrag is

ook is er door een verkoop van kleine spullen 10 euro op de aflosrekening terecht gekomen ,wat deze al op 50 euro brengt :)


het enige wat momenteel tegenvalt is het weer , we waren normaal van plan om voor moederdag naar de zoo te gaan , maar deze uitstap is uitgesteld , jammer we keken er zo naar uit :(

maar ik heb een andere bezigheid gevonden , de panini stikkers , je kent ze wel die stikkers met die voetballers op in alle kleuren enz ...

mijn zus spaart die al een tijdje en ik help haar met het verzamelen , ik ruil ze namelijk op 2dehands.be mijn zus vind dat de moeite niet ze koopt ze liever , maar ik vind dat weg gesmeten geld aangezien ze op 1 pakje van 50 stikkers er 41 (!!) dubbele heeft en ik moet zeggen dat verloopt nog redelijk goed na een 3 tal zoekertjes hebben we er toch weer 29 nieuwe stikkers erbij en dat voor de prijs van 2 (gratis) postzegels

moesten er hier dus mensen zijn die nog stikkers teveel hebben ... laat het gerust weten :)

het gaat over de reeks van

panini fifa world cup brasil 2014


Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021