meevallertjes

deze week eens wat opgeruimd en bij de opruiming heb ik nog 190 £ gevonden ,deze heb ik dan maar gaan omruilen in de bank en heb hiervoor 224.64 euro gekregen ook heb ik nog 7.50 euro kleine muntjes binnen gestoken deze 2 bedragen heb ik maar om mijn spaarrekeningen gestort 50 op de buffer rekening (nieuwe stand 600) en 250 op de spaarrekening (nieuwe stand 2600) ook heb ik nog een klein deeltje op de rekening voor de aflossingen gestort 10.91 (nieuwe stand 40 euro)

maar dit was nog niet alles door een aantal onderzoekjes (online) heb ik deze week 15 euro verdient ...
veel minder dan sommige met euroclix en moneymiljonair daar zit ik met moeite aan 3 of 4 euro

ook ben ik deze week gaan winkelen in een multimedia winkel (met garantie op de laagste prijs) en daar heb ik ook gebruik van gemaakt (al ging het maar om 1.04 euro) het heeft wel veel moeite gekost

dus mag ik wel zeggen dat dit een goede week was voor mij ,

dit weekend nog genieten van het weer en van Vlaanderens mooiste ....

hoe was jullie week?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021