tussenstand

vandaag eens genoten van het mooie weertje .... zalig

ook heb ik de ontvangen facturen ingegeven bij homebank
(dit met een memo datum)
ook heb ik weer een bedragje op de spaarrekening gestort
50 euro op de bufferrekening (nieuw totaal 550)
en 150 op de gewone spaarrekening (nieuw totaal (2400)
ook heb ik een nieuwe spaarrekening geopend met 2.1% rente (wat voor belgie hoog is)
het enige nadeel aan deze rekening is dat je de bank 3 maand op voorhand moet verwittigen als je u geld wil afhalen
maar voor mij is dit geen nadeel opdat op deze rekening enkel kleine bedragen komen , namelijk de bedragen dit ik bespaar op mijn hypotheek
(4.15 in januari en 8.3 in februari en maart) en die van april tel ik er ook al bij (8.30)
dus mijn eerste storting op deze rekening is dus 29.05

dus totaal bedrag naar de spaarrekeningen 229.05 wat niet slecht is voor deze maand ...


Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021