solden en sparen

gisteren ben ik eens naar de solden geweest omdat ik toch enkele dingen nodig had waaronder een nieuwe regenjas handschoenen en schoenen en ik ging op stap met een budget van 200 euro om de hele dag mee door te komen ,en dit is gelukt

ik ben dus 's morgens vertrokken met de trein richting Gent heen en terug 5 euro
in Gent aangekomen heb ik een buskaart van 10 euro gekocht (waarvan ik 2 ritten van 1 euro gebruikt heb) omdat deze nog gebruikt zal worden

in de winkels aangekomen heb ik redelijk snel mijn handschoenen gevonden (11.50 euro)

omdat ik niet alleen was hebben we nog enkele winkels bekeken tegen de middag zijn we iets gaan eten 1 spaghetti 1 lasagne en 2 cola's dit voor een totaal van 30.80 die ik volledig betaalt heb ,persoon die mee was had nu haar vast contract en dat verdiende toch iets ...

na de middag zijn we verder de stad ingetrokken ,veel winkels in en uit uiteindelijk toch mijn schoenen gevonden voor 25.99 en na heel lang zoeken de jas 49.98 nadat de persoon die bij me mee was ook alles gevonden had wat ze nodig had zijn we nog een pannenkoekje gaan eten en net voor de trein vertrok nog enkele frietjes (4.20)

toen op ons gemak naar huis gegaan

totaal besteed bedrag

trein: 5euro
bus: 10 euro
handschoenen 11.50
eten : (30,80+4.20) 35
schoenen: 25.99
jas 49.98

totaal : 137.47

ook dit weekend wat geld naar de spaarrekeningen overgeschreven
30 euro op de bufferrekening
250 op de gewone spaarrekening

(zie sparen)

wat hebben jullie zoal gedaan dit weekend ...

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021