1januari

eerst en vooral wens ik iedereen een gelukkig en gezond 2014

de eerste dag van het jaar betekent meestal dat een ander jaar is afgelopen

en dit betekent tijd voor de overzichten van het afgelopen jaar

het belangrijkste cijfer is toch de hypotheek , vandaag gaat er 463.66 van mijn rekening waarvan 179.14 kapitaal dat brengt het nog af te betalen bedrag op 83750,45

ook is dit de dag waar de rente's op de spaarboeken worden gestort en waardoor ik weet met hoeveel spaartegoed ik het volgende jaar inga

ik heb 2 belangrijke spaarrekeningen

de gewone spaarrekening met "hoge" basis rente en lagere getrouwheidspremie deze rekening dient om geld tijdelijk te parkeren voor kosten die zeker nog komen dit jaar

de andere spaarrekening (voortaan de plus rekening genoemd) heeft een hoge getrouwheidspremie en een lagere basispremie deze is mijn buffer voor onvoorziene omstandig heden

stand van zaken

spaarrekening : 2000
plus rekening: 470




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021